Warunki rezerwacji

1. Rezerwacji można dokonać poprzez wysłanie wiadomości zawierającej imię, nazwisko, termin pobytu, ilość osób oraz nazwę apartamentu na adres e-mail [javascript protected email address] lub poprzez formularz kontaktowy w dziale kontakt

2. Rezerwacja wymaga wpłaty opłaty rezerwacyjnej w wysokości 30% ceny pobytu na 14 dni przed dniem zameldowania, lub 100% ceny pobytu w przypadku wyboru oferty bezzwrotnej.

3. Brak wpłaty opłaty rezerwacyjnej na 14 dni przed dniem zameldowania, skutkuje anulowaniem rezerwacji.

4. Odstąpienie od rezerwacji lub jej zmiana:

4a. Z rezerwacji można zrezygnować bez ponoszenia opłat na 14 dni przed dniem meldunku.

4b. Każda zmiana lub skrócenie czasu rezerwacji jest rozpatrywane indywidualnie, prosimy o bezpośredni kontakt ze Snow & Fun.

5. Minimalny okres wynajmu to 2 doby. Szczegółowe informacje o minimalnym okresie rezerwacji w zależności od okresów są dostępne w cenniku. Snow & Fun nie przyjmuje rezerwacji jednodniowych.

6. Opłatę rezerwacyjną można dokonać w następujące sposoby:

6a przelew na rachunek bankowy PL 68 2490 0005 0000 4600 8039 5809

6b płatność kartą kredytową

7. Pozostałą część kwoty za pobyt można uregulować gotówką lub kartą płatniczą po przyjeździe lub przelewem bankowym przed przyjazdem do apartamentu.

8. Po wpłacie opłaty rezerwacyjnej wysyłamy wiadomość na adres e-mail klienta z potwierdzeniem rezerwacji i wpłaty, dodatkowymi informacjami dotyczącymi dojazdu do apartamentu, oraz innymi dodatkowymi ustaleniami.

9. Ceny podane w cennikach na stronie są cenami końcowymi i nie będą pobierane żadne dodatkowe opłaty, poza opłatą miejscową wynoszącą 2PLN za dobę od osoby pobieraną przez nas w imieniu Urzędu Miasta Zakopane.

10. Wszelkie wpłaty z tytułu rezerwacji w apartamentach pobierane przez operatora marki Snow & Fun, Doremo Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.

11. Reklamacje:

11a. Reklamację wnosi się drogą pisemną (listownie lub poprzez email) w terminie do 14 dni od momentu zakończenia pobytu.

11b. Rozpatrzenia reklamacji dokonujemy do 7 dni, od momentu wpłynięcia do nas pisemnej reklamacji, w formie w jakiej wpłynęła do nas reklamacja (listownie lub poprzez email).

Adres do korespondencji:

Doremo Sp. z o.o.
30-428 Kraków
ul. Krochmalniki 9/3

Telefon / e-mail:

+48 664 133 160 / [javascript protected email address]

NIP: 6793092878
KRS: 0000463944

Rachunek bankowy:
IBAN: PL 68 2490 0005 0000 4600 8039 5809
SWIFT: ALBPPLPW

Przyjmujemy także wpłaty w EUR, USD – w celu otrzymania numeru rachunku bankowego dla konkretnych walut prosimy o kontakt na naszą skrzynkę pocztową.

luksusowe apartamenty na wynajem w centrum Zakopanego